Dostawy są realizowane w środy.
Zamówienia złożone w sklepie do godziny 06:00 są skompletowane i wysyłane tego samego dnia.
Dostawa do Państwa odbędzie w środę przez Inpost do domu lub paczkomatu w zależności od wybranej opcji podczas zamawiania.
Ekspresowa realizacja zamówień:
Przesyłki krajowe:
Fresh dostawa pod wskazany adres jest realizowana w Polsce.
Dostawa transportem sklepu na terenie Warszawy:
Osobiście dostarczamy zamówienia w okresie wakacyjnym w soboty.
Uwaga!
Nie dostarczamy zamówień własnym transportem, wyłącznie kurierem.
Zamówienia dostarczane transportem z gospodarstwa przyjmujemy do godz. 14.00 poprzedzający dzień dostawy.
UWAGA! przy późnym zamawianiu na kolejny dzień kalendarz w sklepie nie będzie przyjmował daty kolejnego dnia dostawy wtedy proszę w „uwagach kupującego” wpisać dostawa na jutro, lub w jakikolwiek inny sposób nas poinformować .
Ze względu na odległość nie mamy możliwości w przypadku nieudanego doręczenia przyjechać do Państwa jeszcze raz.
Na Państwa wcześniejsze życzenie możemy paczkę zostawić na recepcji, u sąsiada, lub wskazanym przez Państwo miejscu. Prosimy o wcześniejszy kontakt z kurierem.
Zachęcamy również do korzystania z paczkomatów jeżeli Państwo w dniu dostawy są nieobecni , zamiast do Państwa domu dostarczymy do paczkomatu Inpostu wybranego przez Państwa lub my wybierzemy najbliższy miejscu zamieszkania.
Koszt dostawy:
Za Dostawy pod wskazany adres są doliczane automatyczne następujące opłaty:
- Zamówienie do 299 zł – koszt dostawy 30 zł
- Zamówienie do paczkomatu- koszt dostawy 20 zł.
- Zamówienie powyżej 300 zł – bezpłatna dostawa
Formy płatności:
Udostępniamy następujące formy płatności:
- Szybkie płatności internetowe – Przelewy24.pl
- Za pobraniem -(płatność przy odbiorze) dodatkowa opłata 5 zł.
- Przelew bankowy – zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Reklamacje i zwroty:
W przypadku stwierdzanie wady jakościowej lub niezgodności z opisem zakupionego towaru po jego odebraniu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Zgodnie § 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży Regulaminu Sklepu Klient może odstąpić od Umowy. W tym celu należy wyplenić formularz elektroniczny znajdujący się na stronie Kontakt
- W kolejnej wiadomości e-mail na adres sklep@tradycjenatury.pl prosimy przesłać zdjęcia uzasadniające reklamację.
- Nie przyjmujemy zwrotów towarów. Po zgłoszeniu reklamacji i zrobieniu zdjęć prosimy o utylizację towarów we własnym zakresie.
- W ciągu 14 dni od otrzymania Zgłoszenia poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@tradycjenatury.pl lub telefonicznie: 692 224 479. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.