👨‍🌾 Wiejskie EKO produkty z Jankowic pakowane w papier - z dostawą transportem gospodarstwa na terenie Warszawy i okolic.

✅ ZAMÓW DO PONIEDZIAŁKU DO 24:00 Z DOSTAWĄ W ŚRODĘ 

✅ ZAMÓW DO WTORKU DO 24:00 Z DOSTAWĄ W CZWARTEK 

 

Popularne Produkty
Brokuł  Eko - 1 sztuka
Brokuł Eko - 1 sztuka
15,00 zł
szt.
Kalafior  Eko - 1 sztuka
Kalafior Eko - 1 sztuka
15,00 zł
szt.
Koperek Eko - pęczek
Koperek Eko - pęczek
9,00 zł
pęczek
Jaja kurze Eko - 30 sztuk
Jaja kurze Eko - 30 sztuk
35,00 zł
30 szt.
Ziemniaki żółte Eko - 1kg
Ziemniaki żółte Eko - 1kg
8,00 zł
kg
Gruszki Konferencja Eko - 1kg
Gruszki Konferencja Eko - 1kg
15,00 zł
kg
Pomidory malinowe Eko - 1kg
Pomidory malinowe Eko - 1kg
25,00 zł
kg
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 692 224 479.

Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość kontroli towaru w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest Protokół Rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Do protokołu rozbieżności należy dołaczyć zdjęcia uszkodzonego lub niepełnowartościowego produktu. Kurier zabierze uszkodzoaną przesyłkę w całości lub jej część.

W póżniejszym terminie na podstawie Protokołu Rozbieżności sporządzona bedzie Reklamacja, która będzie procesowana podobbnie jak Reklamacja złożona przez Klienta elektroniczne po dostawie, patrz opis proocedury poniżej.

W przypadku produktów o terminie przydatności "Do bezpośredniego spożycia" kontrola jakości podczas odbioru przesyłki jest konieczna, gdyż reklamacje jakościowe nie bedą uwzględniane w późniejszym terminie.

W przypadku stwierdzanie wady jakościowej lub niezgodności z opisem zakupionego towaru po jego odebraniu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Zgodnie § 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży Regulaminu Sklepu Klient może odstąpić od Umowy. W tym celu należy wypłenić formularz elektroniczyn znajdujacy się tutaj: Elektroniczny Formularz Odstąpienie od Umowy.
  2. W kolejnej wiadomości e-mail na adres sklep@tradycjenatury.pl proosimy przesłać zdjęcia uzasadniające reklamację.
  3. Nie przyjmyjemy zwrotów towarów. Po zgłoszeniu reklamacji i zrobieniu zdjęć prosimy o utylizację towarów we własnym zakresie.
  4. ciągu 14 dni od otrzymania Zgłoszenia poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@tradycjenatury.pl lub telefonicznie: +48 692 224 479. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl