👨‍🌾 Wiejskie EKO produkty z Jankowic pakowane w papier - z dostawą transportem gospodarstwa na terenie Warszawy i okolic.

✅ ZAMÓW DO PONIEDZIAŁKU DO 24:00 Z DOSTAWĄ W ŚRODĘ 

✅ ZAMÓW DO WTORKU DO 24:00 Z DOSTAWĄ W CZWARTEK 

 

Popularne Produkty
Brokuł  Eko - 1 sztuka
Brokuł Eko - 1 sztuka
15,00 zł
szt.
Kalafior  Eko - 1 sztuka
Kalafior Eko - 1 sztuka
15,00 zł
szt.
Koperek Eko - pęczek
Koperek Eko - pęczek
9,00 zł
pęczek
Jaja kurze Eko - 30 sztuk
Jaja kurze Eko - 30 sztuk
35,00 zł
30 szt.
Ziemniaki żółte Eko - 1kg
Ziemniaki żółte Eko - 1kg
8,00 zł
kg
Gruszki Konferencja Eko - 1kg
Gruszki Konferencja Eko - 1kg
15,00 zł
kg
Pomidory malinowe Eko - 1kg
Pomidory malinowe Eko - 1kg
25,00 zł
kg
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@tradycjenatury.pl lub telefonicznie: +48 692 224 479
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@tradycjenatury.pl lub telefonicznie: +48 692 224 479
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia na Twój adres email będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Zamówienia realizujemy w każdą środę i czwartek, ewentualnie piątek (po wcześniejszym uzgodnieniu)

 

Termin dostawy lub odbioru uzależniony jest od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do poniedziałku do godziny 24:00 są realizowane w środę oraz zamówienia złożone do wtorku do godz 24:00 są realizowane w czwartek w tym samym tygodniu.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • dostawa na adres - sami dostarczamy produkty bezpośrednio do Klientów w wybranym obszarze Warszawy i okolic.

» szczegółowy opis form dostawy


 

Ile zapłacę za dostawę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

  • Zamówienie poniżej 100 zł – nie realizujemy ze względu na odległość
  • Zamówienie od 100 zł do 299 zł – 20 zł
  • Zamówienie od 300 zł – gratis

 

» szczegółowy cennik dostaw


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line) poprzez platformę PayPal
  • płatność gotówką (tylko przy odbiorze w punkcie odbioru)

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Nie, nie fakturujemy naszej sprzedaży. Tradycje Natury to Gospodardtwo Rolne. Nie prowadzimy innej Działalności Gospodarczej i nie jesteśmy płatnikami Podatku od Towarów i Usłu (VAT). W związmu z tym nie wystawiamy faktur VAT jak również paragoonów fiskalnych.

W przyapdku zakupów przez Klientów biznesowych moga oni wystawić tzw. fakturę RR w imieniu Tradycje Narury aby móc udookomentować transakcje zakupu do potrzeb własnej ewidencji kosztów.


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 692 224 479.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 692 224 479.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Nie wysyłamy naszych dostaw poprzez firmy kurierskie. Przesyłaka trafi do Ciebie w piątek w wybranym przez Ciebie oknie czasowym. Jeżeli będą jakieś przeszkody skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i ustalimy indiwidualnie kolejny termin doręczenia.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję do końca okresu przydatności wskazanego w danych produktu. W przypadku problemów z jakością prosimy o postępowanie zgodnie z opisem w zakładce Reklamacje i zwroty

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 692 224 479.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Nie, prosimy zutylizować produkt we własnym zakresie oraz postępować zgodnie z opisem w zakładce Reklamacje i zwroty w celu odzyskania środków za zakupione produkty.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl